Monte cristo

Nu sitter jag här igen, i soffan och har det skönt. Det har varit en aktiv helg=)

I fredags var det kravall. Jag och Camilla skulle till kårallen. Vi började lugnt hemma hos cmilla, Sune kom också dit så vi satt och pimplade min häxblandning, öl och rom. Alla drack inte allt, utan vi delade upp lite! Sen bar det av i våra fina overaller...vi skulle till Ryd. (Till ryd vill man egentligen inte!!)

Häxblandningen följde med...så vi körde vätskepaus i varje cykelkorsning...det var najs! Det är rätt många korsningar på väg till ryd, så när vi väl kom dit var det riktigt roligt!! Tanken var att vi skulle till FBI på mellanfest, men vi hittade Björn från Bi6 på vägen så vi hamnade hos dom och Y6. Jag kan förstå om ni inte fattar någonting, men de tär inte viktigt. Kontentan är att jag och Cmilla och häxblandningen hamnade på en fest hemma hos någon i ryd med ungefär 25 personer vi inte kände och fem vi kände lite. Det var en massa göteborgare där också, från chalmers som var i stan för att tävla i lördagens dragkamp. Kul var det. Sen hamnade vi tillslut hos Tobbe i FBI. 

                                         
                      
                                                           Hur kul kan man ha?!?

Sen bar det av mot kravall (En stor fest på campus, tar in ungefär 1300 pers).

Igår var det dags igen. Det var Pride-fest på Kårallen (stället där de stora festerna är). Jag fick jobba på att få med mig någon dit, cmilla var för halvklen sen fredagen och ingen annan verkade vara på humör. Men jag lyckades, så tillslut fick jag med mig typ 8 pers. Det var najs. Det var i alla fall riktigt kul...men jag hade inte någon utstyrsel, visste inte riktigt hur man skulle klä ut sig till..typ...lesbisk...

Sen sov jag gott i alla fall. Riktigt mysigt=) Idag har varit slappdag! Hade tjejfika med kladdkaka. Skönt med lite tjejsnack ibland!

Nu har vi tokkoll på mitt liv. Nästa vecka är det dags för att plugga. Jag har inte börjat plugga än och har tenta nu på lördag. Bajs också, om man får vara så mogen!

För övrigt så kan jag bestiga mount everest!!


Kommentarer
Postat av: Mary

Darling, du ser lite full ut på bilderna! =)

2007-09-17 @ 18:39:50
URL: http://princesssmary.blogg.se
Postat av: Mary

E det du som tappat dina ballerinaskor??? Undrar just hur full du va i helgen??? Kolla Sophias blogg: http://pixie83.blogg.se
Hihihi...

2007-09-19 @ 18:59:11
URL: http://princesssmary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0