lite utbränd

Det är mycket nu. Jag har inte mycket tid till nånting alls, förutom alla de småsaker som ska göras med festen. Fredag den 5 oktober smäller det. Då är det dags för "Lagens Änglar" årets vitaste fest på Linköpings universitet och Jur6 står som värdar. Och värd är man, det ska målas lakan, srivas gyckel, övas på gyckel, göras jobbschema, fixas körschema, pruta med NH, på möte med NH, säljas biljetter, klä ut sig till ängel och lite till!! Sedan ska man tydligen gå på föreläsning också...tjoho...det känns sådär va. Mitt i detta kommer min kära familj på besök också. Det ska bli kul...men mycket är det! Så jag längtar till söndagen den 7:e oktober, då ska jag ligga i soffan hela dagen och äta vindruvor och brieost. I like..

Så det är allt som händer i mitt liv nuförtiden. Lyckades laga mat idag också...mot alla odds blev det gott. Vitkål, bönor, morötter, salsa och massa vitlök i ett tortilla. Älskar lättlagad mat!

Nu sitter jag som vanligt i Cmillas soffa och borde gå och sova, skickar sms och är på msn... allt är som vanligt. Det är kul med internet igen iaf!!

Imorn är det kravall, jag laddar!!

Kommentarer
Postat av: Maja

Haha, jag är ju lite av en teknolog. Fast iofs såf varenda phösare ut sådär. Även pedagoger, ekonomer och sånt.... =)

2007-09-27 @ 08:54:03
URL: http://majasofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0