Allt för Mariah!

Förklaringar:
* Dagen efter jag anlände till Lkpg inför hösten (den 11:e augusti tror jag) krockade jag på IKEA-parkeringen med min mammas bil. Inte alls särkilt kul, visst kan högerregeln sättas ur spel när den ena vägen "verkar" vara huvudled? Jag har i alla fall studerat hur andra trafikanter agerar på samma parkering vid ett antal andra tilfällen efter krocken (har varit på ikea mer än i  min egen säng senaste tiden tycker jag) och kommit fram till att han kanske hade rätt enligt regelboken men enligt sunt förnuft så är det jag som hade rätt. Hur som, det gick inte fort...men bilen fick lov att skrotas. Min mamma blev hysterisk, jag chockad, mamma grät och jag började gråta efter ungefär en kvart!
* Tjaffs. Jo, det har varit skitsnacks-SM mellan mitt kära Jur6 och vår styrelse. Detta ang ekonomi, roligare än så var det inte....men det var pajkastning på hög nivå. Allt är utrett och alla är glada igen!
* Genant var det ja. Det kan bli det om något hänt och om man sedan blandar det med två personer utklädda till bögar med hårspray mitt under en rast i Key1 och mig.

Ovan text är tillägnad min underbara Mariah....

Kommentarer
Postat av: Mary

Vad söt du är som gett förvirrade mig en förklaring. Kan förstå att det blev lite kaos och tårar om bilen behövde skrotas. Stackare! Bra start på terminen oxå! Jobbigt med tjafs om såna saker. Men vi hemifrån har nog iaf lärt oss att det inte är bra o dra på saker...
=/ Fattade inte så mkt av den sista förklaringen, men tack iaf! Haha...

2007-09-13 @ 17:23:51
URL: http://princesssmary.blogg.se
Postat av: Johanna

mmm, Mariah.. vi kan ta det på telefon. Det blir bara värre och värre=)

2007-09-16 @ 21:18:05
URL: http://jlu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0