Teorin att...

...träning inte är bra har äntligen besannats! Jippi...

Igår tränade jag. Jag och Julia tillbringade 40 svettiga minuter på såna där maskiner på gymmet, framför tv:n (überduktigt, jag vet). Sedan fuskade jag från icka-göra-sit-ups-dealen när jag kom hem och gjorde hela 25 stycken...hård dag!!!!

Idag vaknade jag. Kände mig en hel del stel i kroppen (läs ryggen). Det blev inte bättre alls under dagen. Jag skulle plugga, men märkte att jag inte kunde ligga i soffan (synd!!!), jag satt framför datorn, som vanligt, och märkte att jag inte kunde sitta heller (då började det bli jobbigt), sedan skulle jag stå upp och göra nåt (noppa ögonbrynen kanske) men det gick banne mig inte heller. Vad skulle jag göra nu?? Det enda som funkade var att inte befinna sig i ett stilla läge, och lägenheten är inte tillräckligt stor för att gå runt i en hel dag, så jag tog en promenad ut till Tornby och ämtade mina oerhört snygga foton jag beställt till min fotovägg. Att gå gick bra.

Nu är det kväll och efter promenaden har jag överlevt tack vare Ipren, hur kan en rygg göra så ont, jag fattar inte...hur gammal är jag?!? Så...slutsatsen blir alltså att: man inte ska träna...jag lovar!!! Var är mammas massage när man behöver den..

Sen vet jag inte, men det kan kanske beror på en blandning av T1 och Mariahs tältsäng också. Who knows?

För övrigt luktar vaniljte helt gudomligt!!

Kommentarer
Postat av: Mary

Hmpf, min tältsäng är alldelles förträfflig. Har faktiskt sovit i den själv! =) Vaniljte är min nya stora favorit! Tack för en trevlig helg! =)

2007-10-17 @ 11:29:15
URL: http://princesssmary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0