tekniker

Vissa saker i livet kräver teknik. Hockey kräver teknik. Fotboll kräver teknik. TekFak kräver teknik (annars självdör det nog). Byta fil i trafiken kräver teknik. Overaller+högklackat kräver teknik, mycket teknik.

Fyra små flickor som arbetar ut denna teknik en onsdagskväll kan, tro mig, inte bli annat än succe. Hanna förbjöd mig att berätta mer om tekniken förrän efter fredag... Men jag vill bara gratulera till de som ska få den stora äran att få se =) Men jag kan avslöja (eftersom Hanna ändå inte läser bloggar ;P) att den går ut på nånting i stil med tå på byxben, tå vid klacken på byxben, inte shasa ner får långt, inte för kort och hoppas på det bästa..le och se glad ut! Tekniken kan dock snabbt tappa i betydelse vid alkoholintag, remember thar girls!

Nu ska jag titta på fotboll på tv:n och kanske läsa lite plugg. Ev baka scones igen, bara för att jag fortfarande inte har nån mat. Men imorn är det CSN och då ska jag handla...om jag hinner.

Mitt tråkiga liv fick i alla fall en färgklick av denna helroliga kväll med ett underbart gäng!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0