pucko

Varför är man så fruktasvärt seg?? Jag skulle handla på ica nära innan 20, då stängde dom. Kl 20.04  ringde jag in till cmilla och sa att vi hade glömt det, det hade inte hon. Hon är duktig och hade handlat! Jag är seg och såsade i soffan (och gumman, jag blev inte ett dugg arg på att du inte tog med mig...jag är ju ingen bäbis som du ska dra på...blev bara lite bitsk på mig själv).

Då kom frågan, att åka till Maxi eller inte. Kom fram till...JA, jag åker till Maxi...de stänger 21. Jag kunde åkt direkt, det gjorde jag inte...jag var på Maxi kl 20.54, inräknad cykel-låsnings-tid var jag inne 20.55...fem minuter på mig att handla. Jo tjena, jag fick säkert med de jag ville. ...det är väl tveksamt om jag överlever fyra dagar till CSN på en hönökaka. Dumma dumma Johanna!

Jag pluggar i alla fall lite. Hade tänkt skriva en massa annat, men glömde det i ilskan.

Nu ska jag äta hönökaka. Kunde väl köpt kaviar i alla fall, då hade jag kunna kokat ägg...ska nog göra det ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0