proppar

Jag joobbar hårt på mina vuxenpoäng mellan mina totalbarnsliga utbrott måste jag säga, för idag gick proppen till spisen. Jag har tre proppar i mitt proppskåp, och att reda ut hela situationen tog mig ungefär 25 minuter. Under tiden jag råkade släncka ner vardagsrummet två gånger, misslyckades med att få igång vardagsrummet igen en gång, höll på att lämna kylen av innan jag kom på att det var bättre att kylen och frysen funkade än att spisen gick samt att stå och lysa med mobilen i tio minuter på proppskåpet för å se vad jag sysslade med. Kände mig oerhört snygg, i tights dessutom =) Det hela slutade med att vi fick flytta över kastrullerna till Cmillas spis.

Eftersom jag inte är vuxen än, har jag dock ingen extrapropp, så nu har jag ingen spis. Dumt! Havregrynsgröt hos Cmilla imorn, myket troligt!

Dagens lärdom: Micra aldrig currysås i en matlåda, den (alltså matlådan) byter färg ganska dramatiskt.

Jonnah, jag vill hälsa på dig, men jag hittar ju ingenstans i den där stan så jag lär vara där de som vet sätter mig. Så kom å hämta mig vettja!

Kommentarer
Postat av: Mary

Jag vet inte ens vart jag har proppskåpet. Finns det i alla hem??? Pusss

2007-11-01 @ 15:03:09
URL: http://princesssmary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0