göteborg

skulle kunna tro det andlar om fotboll, men trots den sportnörd jag är i allmänhet och fotbollsnörd i synnerhet handlar det om nåt helt annat. Jag ska till gbg i helgen. Hade önskat jag hade tid å träffa Jonna, men jag ska underhållas med lekar o dyl ute i nån skog (finns det sånt där) runt stan. Galliska spelen heter det. Precis hur kul som helst ska det bli. Jag och sex Jur6kollegor åker halvsex på fredagmorgon för att hinna till frukosten tillsammans med de mängder av festeriser från hela Sverige, tror jag, som ska dit. Helgen avslutas med finsittning på lördag. Som det icke tek-fakare vi är kom vi dock på att vi ju inte hade nåt matchande finställ i festeriet. Men vi vill ju inte vara utanför när vi äntligen får vara med, så idag har vi kollat exakt varenda affär i ikano efter några snygga klänningar vi kunde inhandla, fyra stycken likadana. Vi hittade ett riktigt läckert svart fodral, så nu kommer vi vara så snygga...I like it!

Men det var väl sådär för ekonomin, så nu blir det verkligen inget lyxliv resten av månaden. Ska ju bara åka till Bercelona...usch! Men man är väl bara ung en gång, det är ju synd att man inte har pengar då...

Nu ska jag ta ur mina linser, jag tror det är de som gör att nitt huvud värker en massa...illa... Eller man kanske borde sova...ska fundera på det  ett tag!

Kommentarer
Postat av: jonnah

meeeeen =(=( skit i klasskamraterna besök mig=)=)

2007-10-31 @ 23:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0