vantar

Idag skrev jag tenta, de som vill veta hela storyn...vänligen kontakta mig! De andra får nöja sig med att jag garanterar att det var en upplevelse=)

Jag har lite vantproblem. Jag hade fyra par. Ett par fingervantar, svarta. Där är en borta. Sen hade jag ett par stickade gråa tumvantar...tappade en av de nångång, osäkert var och när men bara en är kvar iaf. Sen var det ett par bruna fingervantar som är ca 3 storlekar för stora. Där försvann den ena på festerifesten i mörkret. Jag och cmilla letade verkligen...men den var puts väck. kontentan av det hela är iaf att jag körde med en vänstervante som är en liten grå tumvante och högervanten är stor, brun och med fingrar... Jättesnyggt! Känner mig som en modeikon eller nåt. Sen kom jag på att jag hade ju det fjärde paret, vilket inte var vilket par som helst utan...dadamm!!...snoppvantarna!! Jag vet inte om ni kommer ihåg dem, Beckson virkade de i nian under våra hysteriskt roliga syslöjdstimmar! De är iaf vita och virkade. De täcker precis tumroten (alltså alldeles för korta) och har ca fem centimeter extra efter att fingrarna slutat, som helt enkelt ser ut som en snopp...typ...vi tyckte det då iaf! De är iaf de fulaste vantar man kan tänka sig (inget illa menat mot becka, men hon behöll ju dom inte, av en anledning)


Min lägenhet är också en story för sig för tillfället. Känns lite halväckligt här hemma faktiskt. Så imorn när jag vaknar vankas storstädning! Å vad skönt det ska bli...byta lakan, jiha!

Ikväll har jag varit hos sanna och tittat hockey. Riktigt fint, både deras lägenhet och hockey, fast det gick sådär 5-5. Det bjöds på tacos också, det var mycket uppskattat i min svultna mage, jag har typ inte handlat på en månad... Jonna, vi ska garanterat gå på hockey i mellandagarna!!!

Time for bed, som jag längtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0