så mycket ist

Nu har det ju hänt precis hur mycket som helst i mitt liv sen senast...eller näst senast. Till och börja med så var jag alldeles för dålig på att packa för att få blogga i fredags så jag gör det nu ist. Sitter i mammas helt underbara soffa och myser, ska nog ta mig iväg till Sara en sväng snart och träffa lite folk, innan jag ska parkera här för kvällen tror jag. Kanske ska hyra en film eller nåt, blev lite sugen på She's all that av nån anledning...jättelängesen!!

Jag tar det bakifrån.
Jag har ju varit i Barcelona (om det har undgått nån). Måste tacka för att ni titat hit ändå!! Så nu ska jag tokblogga, allt för att underhålla mina trogna..hehe. Det har varit helt underbara dagar!! Söndagskvällen var nog den bästa jag nånsin varit med om. Sällan jag skrattat så mycket! Tänk vad fem flickor kan ha mycket kul åt amerikanska avundsjuka människor vd bordet bredvid och fyra ungerska c irkus (cirkus, om nån inte fattade det) artister =)
Annars har vi gått och gått och shoppat lite och ätit och skrattat och sovit och ätit igen och druckit lite vin och gått vilse och lyssnat på spanjorer som abolut inte pratar engelska och en hel del till! Jiha!!

Sen kom vi hem, det var grått!

Nu är jag som sagt i Lsd. Jag tog mig hit genom en mycket lång och obehaglig tågresa. I säter blev vi stående i nästan två timmar för vi hade kört på något. I dag fick jag reda på att det var en äldre man. Riktigt obehagligt!!! Jag kan dock inte låta bli att undra, går det att bli påkörd av misstag, eller är det medvetet. Kändes sådär hur som helst.
Till nåt roligare: Jag fick äntligen gå på hockey igår! Vann gjorde vi, Belfour höll fjärde nollan på sju försök och klacken/stämningen var kanon. Jag kom i alla fall ihåg varför jag saknat det så mycket... så jag säger bara en sak
"nu sjunger norra stå, för skölden vit och blå, vi sviker aldrig er, och nu ska Leksands IF hem och Mora dom ska ner!" Så Olof, så färgestad åt *** Avlutade kvällen med tjejsnack och glögg hos joanna. Fina fisken.

Nä, ska man ta tag i sig själv. Nu åker ju mamma också, och då blir jag själv. Det håller inte. Soffan är iof sååå najs, men en sväng till noret ska man väl kunna palla med. köpa godis om inte annat!

Bilder kommer inom kort. Ouiii, kom på att jag har en halv chokladkaka i väskan...får bli färdgods!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0