pumpa mera

Min cykel är sjuk, jag tror den fått cancer... Den hade helt plötsligt en stor böld på ena hjulet. Skumt! Sen kom jag på att jag pumpade däcket och måste pumpat lite mycket, för bölden är slangen som sticker ut ur det spruckna däcket, mycket mycket dumt. Men snål (läs fattig) som jag är så tänker jag cykla till det brister. I nödfall får jag väl "slösa" en julklappsönskning på nåt så ofantligt kul som ett cykeldäck...

Ligger fortf i sängen och slöar, tittar på DH igen och leker på nätet! Så skönt är det med lediga dagar!

Snart är det fredagsfika med tjejerna, alltid najs med lite tjejsnack!!! Tihi

Imorn blir det fotbollsmatch. Affjur mot Polkand/mag... Jag kommer befinna mig i mittlåset...hihi! hur ska detta gå. Men det ska bli hyper och damma av benskydd och skor igen och förhoppningsvis lyckas med en skön glidtackling.

Ringde Hemköp  Leksand idag och sa att jag kan jobba i jul. Skulle behöva vara lite ledig, men behöver pengarna mer! Måste köpa gardiner...så visst kan jag lyfta lite apelsinlådor för det!!

Måste duscha!!!!


Kommentarer
Postat av: Alex

Lycka till med fotbollen :P

2007-11-09 @ 14:55:54
URL: http://aleqz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0