puh

Aktiv lördag detta... vaknade och försov mig, ingen ordning! Sen skulle jag till Julia och jobba med den där gruppuppgiften som vi har en vecka på oss att göra...men då vi åker vi bort fem av de sju dagarna, hehe! Men så gick det jättebra så vi fick bege oss till innebandyn kl tre! Joho!

Så var det innebandy, och jag kunde inte låta bli att göra mina pateterade glidtaklingar (fick en tillbaka också) så nu pryds mitt vänsterknä med ett praktfullt brännmärke...

Nu är jag hemma: ska duscha, äta och packa... Sen är det barca-kickoff hos Julia ikväll med kanske iaf första halvleken på spanienmatchen.. Vi ska ju åka vid fyra inatt så man lär ju sova i tid. Och inte försova sig, hmmm!

Tittar lite på lyxfällan. Snälla, snälla, låt mig aldrig skaffa en karl som lägger 16000 i månaden på bilen samtidigt som huset inte har ett badrum. Det är ju sinnes...helt hysteriskt!! Jag fattar btw fortfarande inte det här med bilar. Ok att jag inte fattade när vi var 13 år och satt i Hanses kök och hon hade fått den nya BMW-katalogen...och hon satt och var lyrisk över motorer, fälgar, sidospeglar, bakljus och sånt... Men man trodde ju kanske att när man fick körkort och visste lite i alla fall, att man skulle försöka bry sig. Men sinnes, jag fattar fortfarande inte. Hur kan en bil vara snygg?? Och hur kan man lägga ner 16000 i månaden på den. Äh, tacka vettja Nissan Cherry -86! I like it...

Barcelona hägrar, ska säga hejdå ikväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0