lussekatter

Det är bakning på g på danmarksgatan! Tre tjejer bakar lussekatter och jag tror att de blir jättefina... mums! Fast nu är det gray's anatomy-paus.

tre dagar kvar till barca!

Min böld på cykeln har försvunnit, det är bra...skulle man kunna tro. Men det small igår när jag var på väg hem, så det var nog inte så bra ändå. Så nu måste jag laga cykeleländet. Fast jag fick låna petterssons...skönt...så var beredd på att du nog aldrig kommer få tllbaka den =)

tre dagar kvar till barca!!

En sjuk sak är betygssystemet senaste kursen. Fick en poäng över g på tentan...fick g på hemtentan men har på nåt sätt lyckats med att få VG på kursen. Så udda så det är sjukt! Kan inte klaga...speciellt när jag innan kursen sa att jag skulle satsa på det (efter en och en halv vecka lade jag dock ner målet) så jag är glad. Fast det är sjukt orättvist!

tre dagar kvar till barca!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0