Linköping log

Igår så visade Linköping att staden älskar sina festerister och valde att mitt i höstrusket skaka fram en vacker dag med sol och inte alltför enorm kyla precis när det var dags för festerifest...och dom pågår en hel del utomhus. Det var vackert...fast mörkt iof. Sverige är väl inte världens ljusaste land för tillfället.

Ikväll är det gyckel som gäller igen, är sjukt oladdad. Men jag hoppas det blir kul. Fast för tillfället sitter jag med näsan i en massa domar jag inte förstår hälften av, inte kul. Jag och Julia måste göra klar vår del till grupparbetet imorn, eftersom vi är snälla gruppmedlemmar och drar iväg hela veckan när vi skulle jobba med detta. Jag fattar ingenting. Vad är verksamhetsöverföring??? Nä nu funkar inte dokumentet på svenska heller... vad är verksamhetsöverföring på engelska?!?

Hockey på tv nu också, jag vill inte gyckla...buhu! Hepp, nu ska jag väl göra mig klar. Dålig dag det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0