Det var det bästa jag har sett

Hemma igen efter en kort tur till Gbg, som var något av det roligaste jag varit med om! Mycket tok... =) Så ett stort tack till MAK som bjöd in oss....Tackar!!!

Baksidan av det hela märkte jag dock nu här hemma pga att nån (läs Björn och Max) valde att brotta mer mig på tjockmattan i gympahallen (tillsammans med alla andra tjejer i den nyss nämnda gympahallen) och "okeja" mig med spritpenna på låret, precis innan läggdags. Det tog mig en kvarts gnuggande med den onda sidan på en svamp för att typ få bort det. Så nu är huden på låret typ svedd/röd/riven...ond hur som! Det är onajs!

Det går bättre att koka pastavatten om man sätter på plattan märkte jag precis...

Nä nu ska jag inte ryggläge i soffan och dippa morötter med cmilla, är aptrött... Hysteriskt

Kommentarer
Postat av: Maja

Hmm. Låter dumt att försöka få bort det så mycket..? Eller?
Och nej, Leksand har jag inte sett eftersom dem inte haft någon match hemma medan jag varit här. Så du behöver inte känna dig avundsjuk eller så... =)

2007-11-05 @ 00:35:20
URL: http://majasofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0