Back in town

Då var man tillbaka efter en veckas snurrande runt världen...typ! Har precis vaknat och laddar nu inför tentaplugget...igen...det var ju nyss jag höll på med det, buhu! Fast just nu fördriver jag tiden i sängen med täcket runt mig framför datorn och tittar på Montel Williams show, skapligt värdelöst. Jag är även rädd för att jag kommer få lov att titta lite på våra bästa år sen också. De höll ju på att gripa mördaren igår =) (men jag lovar, jag är inte fast!!)

Måste tvätta också. Vårt rum i Barcelona luktade mer fiskpudding än sommaräng kan man lugnt konstatera, så alt som var med där luktar ouäck! hmm, måste träna med! Hur ska jag hinna allt?

Förresten; Fredda, detta kan inte kallas snö! Det här är bara irriterande. Snö ska ju vara fint!

Nu kommer Mariah snart. borde kanske sätta igång då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0