Jobba..hmmm

Ännu en dag på jobbet... väldigt händelsefull måste jag säga. Receptionsjobb måste ju vara det sämsta jobbet för naglarna, alldeles för mycket tid
att förstöra dem. Gjorde frukost till hela sju gäster, men jag var så trött så nid nio skickade Mona ner mig till solariet för å sova en halvtimme. Jippi!! Efter det satt jag still på min stol framför datorn och pratade med lite norskar då och då...Så jag har jobbat så hårt=)

Men jag är så trött ändå...å, måste man alltså sova mer än 5 timmar per natt...tråkigt.

Igår fördrev jag en kväll på bilbingo också, åå va roligt..inte! Man skulle kunna tro (eller iaf tycka) att man är lite för gammal för att springa runt med en walkie-talkie mellan bilar som tutar medan man blir utskälld av en arg tant som hörs över hela Leksand, men inte! Med andra ord, det var inte bättre förr, det är fortfarande lika illa.

Idag fick jag äntligen köra min lilla nissanbil igen efter pappas lagning. Det gick jättebra, jag kom hem...stängde av motorn och tittade ut genom vindrutan, and there it was...en tjock härlig rök bolmade ut från "grillen" (det heter så va?!?). Så, jag tvivlar på att bilen var så väldigt lagad ändå, längtar tillbaks till min cykel i linkeboda...

Ikväll är det minicomeback till fotbollen igen (missat en veckas träning nu), ska bli skönt. Trots min trötthet är mina ben rastlösa, allt i enlighet med min nyvunna duktighet!!

Så tillbaka till mitt jobb... semester om två dagar. De e najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0