vinterkväll

vad får en att känna sig levande?! Svaret kom jag på ikväll...
Att stå utomhus en kall mörk vinternatt, böja sig bakåt och titta upp på en lysande stjärnhimmel och se sin egen andedräkt som ett moln upp mot himlen. Då lever man!!
Man kan ju undra hur jag kom på detta då, i stan med moln/avgaser ovanför huvudet och så mycket lampor så man inte har en chans att ens se flygplanen som är på vä ner till flygplatsen/fältet (heter det bara fält när det är så stooort som näs?!)?? Jag vet inte. Kom mest på det. Jag vet i alla fall vad jag ska göra på kvällarna under jul när jag kommer hem=)



Min trötthet imorse resulterade i att jag inte kom till innebandyn utan pressade fram några graders feber... Så jag gav mig själv tillåtelse att ligga i sängen hela dagen. Har spelat harpan, ms röj och haft Desperate housewives-maraton! Cmilla och Silje har tittat på framtida avsnitt på datorn och jag föll för pressen nu när det är säsongsuppehåll. Cmilla höll på att gå upp i linningen om att det var så sjuuukt spännande, jag var skeptisk...men utan att avslöja för mycket kan jag säga att det är sjuuuuuuuuukt spännande. Nästa avsnitt går i USA imorn, så måndag kväll...dadam!

Tillslut packade jag mig iväg till ICA iaf och hyrde film och köpte godis och chips, rik som jag är. Så nu blir det Ocean's thirteen och en förfluttning till soffan tror jag. Måste ur sängen för att det ska vara ok att lägga mig sen! Plus att jag spillde choklad i sängen.

Förresten hoppas jag nån ser/såg snobben på deal or no deal denna kväll. Herregud vilken människa, och förvånande nog...han pluggar ekonomi..hehe!!

mot soffan och lite pitt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0