underbart

visst är det...underbart! jag vet att det redan varit uppståndelse kring detta, men jag måste kommentera. En föredetta heroinist som har skulder upp över öronen vinner en massa pengar på triss. Det är så sagor ska vara! Vilken lättnad det måste vara, att bli av med kronofogden! Grattis grattis!!

Annars kunde jag såklart inte sova igår, blir så när man segat en hel dag, och inte ätit nåt vettigt (klämde i mig chips och choklad). Men när jag väl sömnade drömde jag om sthlm. igen. Vet inte varför, men har drömt om det två nätter i rad nu tror jag. Förra natten om mejerikylen på Hemköp (fast det var en blandning av Leksand och Farsta) och inatt skulle typ hela Hemköp-Farsta gänget börja jobba på McDonalds...Jag var en hejjare på att göra McFlury vet jag i alla fall. Sen blev jag väckt av ett sms från Sofie (från sthlm)...ödet må hända?!? funderar på att åka dit innan jag hamnar här igen efter jul.

Dagens mål är att tvätta även lakanen, plocka i ordning mitt boende, börja tänka packning och komma ihåg att lämna tillbaka filmen! Den var bra i alla fall! Perfekt film för igårkväll, jag behövde inte tänka och det hände något hela tiden=) Skidskytte på tv nu! Helgerna fortsätter vara finfina...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0