Tjoho!!

Tack Pepp!!! Ska försöka göra dig lite glad också...lovar!!!

Men gissa hur glad jag blev idag när jag vaknade, på min lediga dag, kl halv tolv och såg att det var skidskytte på tv!!! Ouiii! Så nu har jag äkte decemberkänslor i kroppen trots regnet där ute. Få titta på snö och äta fil och rostade mackor, skulle haft lite juice bara...

Regnar ju som sagt också...så vi får se med gymmet på ett tag. Ska sätta mig med den där underbart söta lagboken tänkte jag. Hyreslagen ska väl inte vara hopplös att ta sig igenom. Diska också kanske=)

Idol-final ikväll. Har väl kanske inte varit väldigt insatt i det hela, har mest tittat på repriserna på söndagar. Men finalen ska man väl se antar jag. Hoppas Marie vinner, för jag tror att hon har störst chans att lyckas med att lyckas som vinnare. Jag tror hon har grym chans att bli en folkkär artist som är med på julkonserter och sånt. Får vara med i så ska det låta och digiloo. Hon skulle passa som handen i handsken som det. Amanda däremot tror jag skulle kunna bli en stor artist!! Utomlands och allt, för hon är så speciell. Men om hon kommer tvåa får hon göra sin egen grej mer, och det måste ju vara bra. Så man kanske ska ringa och rösta tom. Lägga lite av pengarna från den andra mobilen på det, dom som jag ändå måste göra av med... Så...finalmys ikväll kanske..nån som har en bra idé?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0