Tjejkväll

Ikväll är det tjejkväll på ingående. Alla flickor är hemma och vi ska samlas hos sara. Själv ska jag snacka skit, få håret färgat och dricka glögg...och äta choklad. Det kan bli lite vin också, men det får de andra ta hand om. Är rejält trött efter dagens bravader i mejerikylen, men nu är jag ledig i fyra dagar. Ska bli kanon...fast det är värt pengarna, jobbet alltså. .Ni fattar!

Idag har jag dagdrömt i mejerikylen också, som jag brukar göra när jag inte behöver tänka. Det hela gick ut på att jag vann en oscar. Jag vet jag är inte riktigt normal, men så stimulerande är det inte att fronta gräddfil och eller stapla smörpaket. Plus att det enda sättet jag kommer få chansen att vinna oscar på är via mejerikylen, så...man måste ju passa på!! Eventuellt innehöll filmen nakenscener dock, men då jag tyckte detta (trot eller ej ;P) blev lite obehagligt så gjorde jag om storyn till att jag antingen hade en stand-in eller att de helt enkelt blev utraderade ut manus... Men coolt om nån nångång skulle vara stolt för att de hade spelat Johanna Lundins rumpa på film. Återigen har jag alltså valt fel yrke i livet

Nu tycker mamma jag ska plocka bort mat, nackdelen med att bo hemma eller?!? japp... hörs senare

Kommentarer
Postat av: Mary

Haha. det där vinet och martinin gick ju ner utan problem i lördags! Haha... GOD JUL! Pusss

2007-12-24 @ 12:51:45
URL: http://princesssmary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0