sliten

ligger här och tittar på vänner med Julia och Cmilla. Julia ligger i soffan, Cmilla har bunkrat upp/ner sig i fotöljen med täcket och jag ligger i sängen. Tack och lov för VÄNNER!! Man behöver varken prata eller tänka=)

Det var kul igår i alla fall, och den här dagen har för alla utom jag, faktiskt, varit som en äkta decemberdag med en hel del lucköppningar. Men jag klarade mig finfint... Åh, nu friade Mike till Pheobe...aaa! Ikväll ska jag  både på styrelsemöte och föreningsstämma. Ska väl bli sådär, orka cykla till campus igen. Fick ett trist besked igår...vi får inte komma på festerifesten innan kraballen på lördag. Blev tydligen fullt innan vi betalade så...vi får laga egen julmat eller nåt.

nu ska jag nalla Julias halva baguette tror jag. I'll be back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0