skilda världar

Sitter i fotöljen och tittar på skilda världar, sinnes vad dåligt det är=)

Igår hade vi julsitsen, och kan man våga använde ord som succé?!? Nä, men det blev jättelyckat, vi hade kanonkul...så jag hoppas alla andra också hade det. Vi hade ju spelat in en film "Jur6 och julförberedelserna"...vet inte om jag nämnt den tidigare. Och den blev riktigt bra, så all cred till Hultan och Sune som fixade ihop det hela!!! Kanon! Kan hända att den eventuellt kommer upp här nångång...

Idag ska jag ner på stan och hanla julklappar, några iaf...och titta efter kläder till juldan. Vill ha en kjol, helst Julias, men det är ju hennes...så det går ju inte. Så en annan kjol vill jag ha... Ikväll blir det lussabak också...igen... otroligt, men kul! Mer julkänsla som sagt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0