såsa

En söndag av dignitet. Gick upp när det återigen hade börjat bli mörkt kl halv fyra=) Låg i sängen hela dagen och tittade skidskytte...trevligt värre!

Igår dukades det upp långbord i mitt vardagsrum, bestående av mitt soffbord, cmillas soffbord, cmillas tv-bänk och mitt nattduksbord. Stolarna var en blandning av fotöljer, soffa, fotpall, köksstolar och pilatesboll. Inte vackert men sittning blidde det. Vi hade handlat mat (julmat), ganska så mycket. Sen kom Y6 med rester från deras julsits, så nu kan jag äta julbord till maj om jag har lust...mitt kylskåp har verkligen aldrig varit fullare.

Idag skulle jag dock städa efter det hela också, var sådär. Lägenheten hade en lukt av Castillo de Credi (eller nåt sånt skut äckligt), vilken snabbt utbyttes till en blandning mellan senap och rödbetssallad när jag diskade. Tillslut luktar det dock ajax och allt vad det är, så nu ska jag kunna sova gott. Jag tror jag kanske är lite som Monica i vänner, typ damsuger den stora damsugaren med en liten...

Nu vill jag sova! En fullspäckad vecka framför en...sen är det en halv vecka kvar, och sen är det jullov...hem till mamma=) somna sött

Kommentarer
Postat av: Maja

haha, börjar bli mörkt runt 15.30... Här är det mörskt vid 14 =)

2007-12-10 @ 18:53:16
URL: http://majasofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0