road =)

Jag vet inte om det är en slump, men det känns väl inte direkt så...hehe. Facebook är väl helt underbart! Tänk att man kan skrämma en människa så genom att bara vara och inte göra ett dugg. Jag tror att en uns av svartsjuka är bra i ett förhållande, jag menar man ska ju visa att man bryr sig om varandra. Men att börja hata folk som bara umgås med ens "partner" är ju bara hemskt, och jag tycker det är så kul! Jag har ju inte gjort nånting, och aldrig haft en tanke på att göra nåt heller...men det är bra att jag fick se bilder iaf, man tackar...hehe!

Nåt helt annat, sovmorgon idag. Fina fisken sidu. låg i sängen och tittade på våra bästa år. Å så spännande, Tony verkar inte vara mördaren som mördat hälften av karaktärerna, utan celeste verkade se i en syn att det var nån annan. Dumt att man måste till skolan...men kan väl titta nästa vecka, det är ju inte så att de lär ha rett ut det redan då...

Pratade med Karin lite igår, pust vad jag vill till Sthlm. Så jag kommer iaf i februari, när jag fått lite pengar!!! Kolla Karins nya lägenhet, som på bilder verkar vara den snyggaste lägenheten jag sett, helt enkelt! nu ska jag äta min dagliga gröt och skriva önskelista som mamma ska få. Men jag vet inte bara vad jag ska köpa till de andra, vet ju inte vad jag vill ha heller...


Kommentarer
Postat av: Fridah

ha en fin dag :)

2007-12-12 @ 11:38:00
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0