pepparkakor

Nu har vi varit jätteduktiga och målat massa pepparkakshjärtan med namn, de ska användas till bordsplacering till julsittsen, riktigt fina blev dem. Trots att jag lyckades klaga på Cmillas, men de var ju jättefint=)

Idag var det två föreläsningar på tapeten, har sällan varit så trött. Jag somnade tre gånger tror jag. Det värsta är att jag tycker det är rätt intressant, men kunde inte koncentrera mig. Allt blev suddigt då och då, och så nickade jag till. Stackars Wessen, han måste tro jag är världens mest uttråkade människa när det ända han får se från min sida av åhörarläktaren är mina halsmandlar typ...gäspar är det enda jag gör. Men jag kommer nog ihåg nåt om köpehandling, köpekontrakt, köpebrev och denuntation...eller vad det nu hette!!

Nu är jag fortfarande så fruktansvärt trött, jag vet inte vad det är för fel. Jullovet känns mer och mer lockande! Den 23:e iaf, då ska jag vara massa ledig. Ledig på fredag med...då ska jag handla julklappar...i den 5 grader varma vinterstaden Linköping...impressive!

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag måste ju fortsätta kontra. I Luleå har vi haft ca -10 idag =)

2007-12-11 @ 21:23:42
URL: http://majasofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0