nu är jag sjuk, på riktigt

trots att jag lyckades sova gott mellan två och sju inatt så vaknade jag med min sedvanliga magont, så jag väckte mamma och frågade om hennes åsikt, och hon sa att jag fick stanna hemma. Så jag somnade i soffan och sov gott till tolv, viktigt. Så nu är det bättre.

Flickor!!! Vet inte om ni har planer, men vad sägs om en sammankomst på lördag?!? Eventuella pojkar är också välkomna såklart...men det vore kul å ses innan alla halvsplitras igen. Jonna och becks ska ju iväg till nyår.. en tanke bara.

Såg inte DH igår så ska nog göra det snart ist. Undrar om jag har feber?! Ska nog undersöka det först...


Kommentarer
Postat av: jonna

becks är väl inte här på lördag ändå
jag vet inte om jag kan, kanske. kolla upp med några då och hör av dej=) ps BILJETTERNA=)

2007-12-28 @ 15:20:42
Postat av: Maja

Jag är med.

2007-12-28 @ 18:01:16
Postat av: Mary

I'm in and Herm as well!

2007-12-29 @ 15:29:22
URL: http://princesssmary.blogg.se
Postat av: jonna

Gött. ringer dig imorn då!=)

2007-12-29 @ 21:58:50
URL: http://snubbelfinten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0