nu är det jul...snart

Det regnade inte bara imorse, har regnat hela dagen, så jag är sur på det! Inte en enda snöflinga... Kom hem tillslut iaf, efter 5 timmar i skolan. Det är ju jättelänge, eller nåt=) Kom hem och satte på Vänner och la mig i soffan med lagboken uppslagen i knät och överstrykningspennan i handen. Har läst fyra paragrafer ist och nu hamnat här framför msn, som vanligt...I like! Men det kändes juligt  och mysigt när jag kom hem och min adventljusstake lyste i köket, så jag tog ett glas julmust till soffan, finfint! Senare kommer Chr och Cmilla så ska vi försöka skriva julgyckel, får väl se hur det går, men nåt vore väl bra iaf!

Sen får vi se vad livet kommer på...lär väl hamna här igen! hörs dö=)


Kommentarer
Postat av: Maja

Det snöar här :)

2007-12-03 @ 18:57:42
URL: http://majasofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0