nöjd flikka

Johanna är nöjd, tycker filmen var riktigt bra. Visst var mycket borttaget och mycket ihopslaget men i sin helhet tycker jag den var bra, . bra gjord och bra känsla liksom. riktigt underhållande var det...inte som typ eternal sunshine of a spotless mind eller nåt som bara ska vara djupt. klart det finns saker med i böckerna som saknas i filmen, filmen blidde mest en kärlekshistoria medan böckerna är alla genrar som finns. Men vem i världen bryr sig! Jag älskade arn och kommer fortfarande älska arn... Petrus tyckte dock det var för mycket romantik och för lite krig, mamma tyckte inte det vara nån romantik alls knappt. Jag vet, det skiljer 29 år och ett kön emellan dem.

För att pryda kvällen ska jag ta en hostdempande medicin och titta på det senaste DH-avsnittet, det som var så spännande (som jag inte sett alltså...), eller möjligtvis ugly betty, eller kanske båda två...who knows?! jobb imorn igen... efter jobbet imorn blir det spelkväll med släkten, det blir finfint det! nu ska jag fixa biljetter till mtachen, Jonna..jag lovar =)



~ vackert ~

Kommentarer
Postat av: jonna

bra johanna bra!

2007-12-27 @ 22:35:37
URL: http://snubbelfinten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0