näää

det slog mig nyss att allt jag för tillfället tjatar om är min sjukdom. man blir ju rädd och tror att jag gått och blivit man på gamla dagar, så detta får vi ändra på. detta är sista gången (så jag ska göra det ordentligt...hehe) och sen ska jag bara nämna det hela när jag helt friskförklarat mig!

Halsen är kaputt, min röst låter som Anna-Lisa Sveds (min farfars syster, gammal) (förresten heter hon Anna-Lisa?!?) på grund av all hosta. jag får inte jobba imorn heller, måste ju bli frisk nån gång...så där rök ännu mera pengar. jag är pillerpumpad till max (hrm, hostpiller, ipren och p-piller...mer hittade jag inte i skåpen) men är förstummande säker på att jag ändå inte kommer kunna sova. jag är trött också förresten. Nässprayen verkar få näsan att villa rinna mer än få snuvan att försvinna också, det har gått mycket utför om kroppen inte reagerar på nässpray va?! Plus på kontot är iaf att jag är feberfri, har lyckats laga mat och nåt mer som jag glömde bort medan jag skrev de andra.

Avreagerad och klar ska jag nu slå mig ner på de fyra noggrannt staplade kuddarna i sängen och sova så bra jag bara kan. imorn är nyårsafton... det ska bli 2008 och då fyller jag 23, hemska tanke!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0