min sköna säng!

Då var man tillbaka i sängen igen, fina grejer. Har varit en helt sjukt seg dag. Tycker inte jag har stressat upp mig så mycket om julstisen, men man kanske har varit lite spänd ändå, för nu gick verkligen luften helt ur mig och jag har varit helslut helt enkelt. Men jag var på stan idag i alla fall och skulle köpa julklappar. Det gjorde jag, en, till mig själv! Den var fin...en kjol till juldagen. Har velat ha en sån sen vi var i Barcelona och Julia köpte en kjol. Helt underbar! Nu fick jag nöja mig med den här, och jag gillar den! Nu ska vi bara se till att komma in på Lucky =)

Kvällens lussebak gick prima, men det tar sin lilla tid att jäsa bullar...hmmm! Men goda blev det, och tio små rackare fick jag med mig hem!!! nu har jag landat i min säng igen, och tittar på Svensson, Svensson, det är rätt kul ändå måste jag säga. de är lite sämre skådespelare, men det funkar!

Godnatt alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0