ingen skola blidde det

Precis när jag skulle äta gröten och pallra mig iväg så min mage ifrån imorse, den gillade bara horisontellt läge skulle man kunna säga. Så jag tog ett snabbt beslut att faktiskt stanna hemma och vila lite. Man måste väl lyssna på kroppen...hehe! Nu ska jag istället laga julmat för tredje dagen i rad för snart kommer resten av Jur6 och så ska vi gyckelträna till julsitsen på torsdag, och äta julmat såklart! igen (dock fortf ingen skymt av mjukbulla...)

Pratade med Glenn idag igen också och fick tider för jobbet. Ledig dagarna runt julafton, riktigt najs. Tom annandagen=) Precis lagom med jobb blidde det, och jag får vara i mejeriet också, kunde knappast ha blivit bättre.. Sen är funderingarna hur länge man kommer klara av att bo hemma., alltså när man ska åka tillbaka.
Hade varit trevligt med ett nyår här, men då blir det så lite tid hemma. Så jag tänker glatt föreslå för alla här att komma hit runt den fjärde kanske och ha ett andra nyår...elle nåt. Är väl värt ett försök iaf!

Kanske ska träna ikväll efter mötet, eller inte?! Det blir väldigt dyra träningstillfällen för mig. Sådär 239 kr/gång som det är nu, när man pallrar sig dit en gång i månaden. Hade iaf träningsvärk efter förra gången...tur!

nu blir det köttbull- och prinskorvsstekning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0