en vän

vilken dag detta varit. har mått sådär måste jag säga. Inte dåligt, inte bra...utan mest konstigt. Men det får vara så, nu är dagen slut och jag ska gå och sova, i källaren. Har blivit förflyttad dit nu, känns sådär det med...men får göra det bästa av det hela. min hosta har ökat hela dagen så nu är jag riktigt less på den. sätter hoppet till bromhexin.

träffade Daniel nu på kvällen och gick en promenad. känns mycket bra att vi är vänner, för det är vi! Tack Daniel för det. Träffade Karin innan kvällen idag med, riktigt mysig! En till underbar vän. Och gårdagen fick mig att minnas hur många underbara människor man faktiskt har runtomkring sig... Så tack till alla mina vänner, både från nu och förr! Ni är underbara...

Time to sleep, mejeriet imorn igen. Bra det, så jag itne görav med alla mina pengar på mellandagsrea, vilken jag absolut skulle vart på annars

puss å gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0