bonde söker fru

nu har jag varit i skolan på möte och grejer, hade stämma. En "extra"-person utanför styrelsen kom... Gick ju rätt smidigt då måste jag ju säga! Även om personen i fråga har en förmåga att ifrågasätta saker man kanske inte behöver göra... men nu är jag hemma igen i alla fall. Försöker följa hockeyn på eurosport.se... går sådär men vi leder iaf!

Tittar på Bonde söker fru också, i fotöljen. Jag måste erkänna att jag fattar knappt ett ord av vad Fredrik säger, det är ju bara gröt....danska kanske?!? Sen kan det ju vara det finaste paret nånsin, han och Lena. Det finns verkligen en för alla. Fast han kommer garanterat välja den andra (Sofia) och...som Jonas skulle säga, överprestera. Sött är det i alla fall!

nepp, ska ta reda på om jag ska på besök i T1 ikväll kanske, kanske åka förbi Silje en sväng också, Vi får se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0