arbetande kvinna

Idag har jag arbetat igen, känns bra! Jag är helt slut...

Vill tacka Maja för en underbar beskrivning av läget... Alla är hemma och det kommer bli en underbar jul!
Allt är liksom klart:
- alla är på plats
- juldagsuotfiten klar
- julaftonsoutfiten klar
- och vädret är fortfarande underbart (fast jag var iof på hemköp hela den ljusa tiden idag)
Bara en detalj kvar, de där förbannade julklapparna som ska fixas. Blir nog en tur till blg på söndag.

Efter mina katastrof julklappsshoppingrundor, som endast resluterat i två kjolar till mig själv, har jag iaf lyckats skaffa en julklapp! Till mig...som pappa gick med på att ge! Tack Pappa! vet en julklapp jag kommer bli glad över =)

Fick mail från sara idag om att Leksandsbron är med i Coca cola-reklam, eller?!. (eller drev du bara med mig Sara?!?) Isf erkänner jag att gick på det. Ni får titta iaf, 41 eskunder...



Vänner i soffan med mamma nu, snart sova... puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0