ännu mer

Nä, det slog mig precis att jag inte kommer ta mig till gymmet idag. Gör det imorn istället. Två gånger kanske?!? Är ju "ledig" hela dagen...åååå läsa lagbok. INTE!

Glenn ringde nyss från Hemköp, och sa bla åt mig att gå till gymmet=) Men nu ska jag iaf få jobba lite innan jul, jiha! Betyder dock att jag måste handla julklappar innan jag åker hem! stress, och inga pengar...men detta ska nog gå bra=) Någån som har nån idé till klapp åt 17-årig bror, 15-årig bror, 10-årig syster och 9-årig bror?!? Och eventuellt en farmor....

Jur6 julsittning börjar ta form också, tror det kommer bli en jätetmysig kväll... Hoppas ni kommer alla AffJurare!! Längtar till julmaten, inte för att den är så god egentligen...men det är känslan som är så härlig. Får dock vänta till julbordet hemma på den bästa delen av de alla, mjukbullan, I like!

Kommentarer
Postat av: tess

men hej bruden! det var inte igår:) hur står det till? klart vi ses på juldagen! pratade med jonna om det och det blir nog kanon! när åker du uppåt? kramar

2007-12-06 @ 15:29:55
URL: http://trescz.blogg.se
Postat av: tess

skönt att vara hemma ett tag! träffa familjen
lite och så! får se hur mycket ledighet det blir för mig. jag får ju ingen betald semester innan april så jag måste jobba in allt innan=/ jobbar som reklamassistent på clas ohlson förresten! hur går plugget?

2007-12-06 @ 16:55:38
URL: http://trescz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0