Avfärd!

Nu bär det av till Lkpg igen, känns bra. Ska få ställa in alla min nya möbler i lägenheten! Känns faktiskt som att man ska hem... Bråttom är det dock. skulle åka kl ett och nu är hon tio över tre. Men Maja, det visste vi ju redan!

Så detta blir bara en kort än.

Tänkte lägga till en plats på listan över "´korkade saker att säga i telefon" som Majs började med i och med mitt taxisamtal. Jag tycker fortf bara att jag var tervlig dock...
Telefonförsäljare från 3: Men du får ju faktiskt en telefon gratis
Johanna: Vad ingår då rå??
Telefonförsäljare från 3: Hur menar du?
Johanna: Jo, ja...får man med en laddare?
Telefonförsäljare från 3: (Bryter ihop i ett skratanfall) Nä, du får ringa mig varje gång du måste ladda så skickar jag ett nytt batteri.

Jaja, jag har aldrig hävdat att jag skulle vara streetsmart. Det slutade tillslut med att jag gick med på hans grej, så nu ska jag ha två telefoner i 8 (ÅTTA) månader. Åh, va roligt. MEn jag får iaf en gratis telefon=)

Det var nåt mer jag skulle skriva, men jag kommer inte ihåg. Nästa gång ska jag visa bilder på min bil och hur vackert packad den är. Skulle lugnt kunna starta flyttfirma med Audicombo. (ingen aning om midell, så det får Mariah tala om)

Har inget internet i stan i början nu tror jag. ska fixa..lovar! så det kan ta ett tag.

Mot NolleP..Jocke, du ska få så mycket skit...hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0